ready,set,dont go

sen jag uppdatera senast har jag hunnit städa lite, städade även marsvinsburen. sen så har jag testat min nya kamera, den var huuuur bra som helst. (y) det gillas!

nu ska jag se på film. ska se fortsättningen av the boss daughter. jag och älskling såg den för några dagar sen men då somnade jag till slutet, så tänkte se på slutet nu.

imorgon så har vi betygssnack på historian, vet ändå vad jag kommer få för betyg i kursen så det är ingen överaskning. men tänkte gå dit ändå. sen så har vi bara betygssnack kvar i svenskan på fredag och sen börjar jul lovet.

får se om jag åker till klocket imorgon en snabbis efter skolan, tror jag får hem enzos julklapp imorgon. och eftersom vi inte ändrat adress än. eller jo vi har ändrat och skickat in papper och sådär, men det är inte klart än.
aja iallafall det jag ville komma fram till var att min post kommer hem till min mamma fortfarande, så ska dit och hämta några paket, om de har kommit.

puss på er och godnatt.


Kommentarer
Love&Peace

Sv. Jo det är det, funderar på om jag ska gå och lägga mig i sängen igen för att se om jag kanske piggnar till då^^

2011-01-06 @ 11:23:04 | http://loveandpeace.blogg.se/
caiza

söt! :D

2011-03-21 @ 13:19:57 | http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback