even if the sky is falling down.

är proppmätt. älskling lagade mat nyss, någon gryta med potatis och kyckling, :)
jag känner mig seg och trött, vill bara sova. funderar på att vila en stund, eller kanske inte?
kommer bli svårt och somna inatt isåfall, men spelar egentligen ingen roll eftersom jag inte har någon skola imorgon. får se hur det blir. tänkte ladda ner ensam hemma, det var länge sen jag såg den. men vet inte om jag ska ladda ner ettan eller tvåan, för någon av dem är bäst. dem andra är inte bra eftersom de inte är samma skådespelare, Macaulay Culkin är ju med i ettan och tvåan. riktigt roliga är dem !


Kommentarer
P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Ja det är det ;d

2010-12-12 @ 16:34:45 | http://photo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback