I belive

nu är jag hemma igen :) har varit i klocket hela dagen, så det är därför jag inte har uppdaterat.
åkte dit imorse vid åtta, även fast jag hade sov morgon. Kom till klocket och gick ut med Nikita och Enzo, sen så däckade jag direkt, vaknade vid tolv när mamma hade kommit hem. då bestämde jag mig för att vara snäll och städa min systers rum, så det gjorde jag :) damsugade och städa o allt. varsegoooood gumman♥

efter det så kollade jag på jims värld, det programet är bara hur bra som helst :D någon av er som brukar kolla på det?, sen så somnade jag igen haha. och vaknade när maten var klar. det var någon kött gryta as gott !

sen efter någon timme så åkte jag och enzo hem, och nu sitter jag här och funderar på vad det är man ska plugga till på provet imorgon, modernismen. med dikter och sådär. men vet inte riktigt vad de är man ska plugga på !

det ordnar sig, det gör det alltid ;) puss på er !


Kommentarer
MandDz

Sv: Har inte öppnat den ännu ^^

2010-12-13 @ 20:10:28 | http://manddz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback